שרותי ליווי דיסקרטים במונקו

0aa10881e0710bdcd3ea13d22db33988
שרותי לווי במונקו

אני מחפש איפה ניתן למצוא מכון שירותי ליווי דיסקרטי במונקו צרפת מהופנט כי אני מבין כי אני פשוט מנוסה משהו לגמריי חדש לי. זוהי הפעם הראשונה עיני יישאר נעול במהלך כל רגע נלהב. מעולם לא הבנתי שבעבר הייתי עיני או עוצם את עיני כולם ביחד רק כדי להימנע יותר מדי זמן של מבט.

בשני מקרים מדוברים מתלהבים האהבה שבהתגלות זה לזה אבל שהשיבו נשימות נורמליות למחצה. אווה נראית עמוקה לתוך העיניים שלי עם זוהר יפה ושואלת, האם תהיה הבייבי שלי אם הייתי הילדה שלך? אני מגיב על ידי גלגול שלה מעל בעדינות עד שאני יש לה ממש מתחתי.

אני יכול רק להגיב, אני אשמח לא יותר ….. אני ממשיך לנשק לכל האורך של גופה עם חמות, נשיקות רטובות כמו אני לוחש על עורה ללא רבב, אבל כרגע אני צריך לפצות על זמן מופסד, אני צריך ללכת לבקר את מכון שירותי לווי יוקרתי המספק מבחר של נערות ליווי חרמניות אשר מבצעות שירותי מין ברחבי תל אביב.

d3d1101f14d83292d37c832bcfe51ac8
מכון שירותי ליווי דיסקרטי

ישבתי במשרד הביתי שלי מנסים ציורים, למרות העובדה כי לא יכול תודעה. ניסיתי להישאר עם שהגרה הנרחבת שלי. קפה, חדר כושר, להתרחץ, ציורים … אבל באותו יום אני פשוט לא יכול לקבל מושפע כי לא יכולתי להוציא אותה, נערת הליווי הראשית בסוכנות שירותי לווי מונאקו מהראש.

כמו בדרך כלל את דעתי כבר ממולאת של החבר מהשורה הראשונה שלי ממרצים מוגזמים. היא פנתה אל בכנות מעבר לאהבה שלי למרות שאני ניסיתי עד כה היו נשים אחרות הוא פשוט לא יכל להשוות.

כאשר כל אחד מאיתנו פרחו לתוך נערות ליווי ידעתי מיד הערך של הרגשות שלי בשבילה אבל היה אחוז אימה לאבד חבר נחמד שלי ולכן להיות מעונה בשקט.

אנחנו לאט נסחפנו מלבד אחד את השני כאשר הלכנו שתינו וכול אחד לקח זוג משלו- סוג מכללות. אבל בימים אלה, אני פשוט לא יכול למנוע תוהה אם עיני השקד שלה אמורות עדיין לצמצם זכות הליבה שלי.

ניסיתי לנקות את הראש עם תרגיל תוסס נוסף אולם היא לא הצליחה לעבוד. להיות עצמי שכרו בתנאי הזמן לטפל מדויק באמת של עצמי.

אני אמור להיות מרוצה להיות עם ציצי ענקי אבל כבר לא מחפש את זה. אני מטר שמונים וחמש "שרירי מסגרת, נקבובי זית עור ושיער חום כהה ארוך שעטרו פן הרזות שלי החמיאו עם עצמות גבוהות לחי. למרות עכשיו זה להיות הגוף של האווה שהפך ערפול שלי כל רעיון.

לפני כמה ימים נתקלתי אמה והפך מרוצה לגלות כי היא שינתה לתוך תכנון נסיעה שוב המקומי עבור מעגל של איחוד קרובי משפחה. זה הלילה שלי מהר הפכו פנטזיה מעיקה. הרעיון של עיניה נתן לי צמרמורות של כל מדי לדעת פנים חמימה ועמוקה. מוקדם יותר ידעתי שזה כפותי הלך לבקר במשרד נערות ליווי דיסקרטיות אשר נמצא במונקו ואז היא מלטפת חזה השדיים המלא שלי בקלילות תופס בקדחתנות ויברטור שלי.

בטוח. אולם לא חושש כ מה שקורה כל יום. מוקדם יותר הגעתי לכאן ממש כאן, לי מושג שאני היה אמור להיות מוזר מנסה להיות קשור, ורוצה לקשור אנשים, בשלב זה או אחר משגל, או פשוט על זה אישי.

ומבחינה סטטיסטית, אני מוזר. היעיל ביותר מיעוט קטן של בני אדם רוצה את זה. אבל יש אנשים שונים שרוצים את זה, אני מסוגל לספק להם את זה. מגוון של חלומות מיניים הוא היבט מדהים. זה הדרך כי רף יש אדם נוטה לנסות משהו כי החשיבה רוב בהחלט, ללא ספק, עמוקות ביזורי, אבל אתה חושב הוא למעשה אטרקטיבי.

2 מחשבות על “שרותי ליווי דיסקרטים במונקו

השאירו תגובה

