שרותי נערות ליווי אמיתיות

הזמן הרגיש כאילו אנו מבלים במכון שירותי הלווי היוקרתי ביותר בישראל המספק נערות לווי אמיתיות חרמניות זה לא היה קיים. לא יכולתי להגיד כמה זמן היינו שם. המוח שלי פתאום הגיע, גופו מתרסק נגדי כל החצי השני השני. הוא הלם לתוך לי ואת האיפוריה הייתה משתקת יותר, הכל מרגיש כמו במצב מתמיד של שביעות רצון מוחלטת. הלם מגופו עזר להביא אותי אל הקצה. הרגשתי כאילו אני התעלפתי. בקושי הצלחתי לזכור את התקדמות החדירה.

מכון שירותי נערות ליווי
סטוצ'ים עם נערות ליווי אמתיות

זה היה פשוט פתאומי לי, את תחושת האורגזמה הבאה שלי כמו רכבת משא. לא יכולתי להשמיע אזהרה, במקום זה בא כהפתעה לשנינו. זה לא היה גניחות אפילו, הרעש שאני עושה. זה היה רק נפילה נמוכה מתמדת של קול זה היה דבר היחיד שיכולתי לבטא בקול. היה לי איבד שליטה של כמעט כל הגוף של נערות ליווי אמיתיות עם פנים חשפופות ומאומתות. הרגשתי גוש בהצטיינות שלי החוצה מהגוף שלי.

לא יכולתי לומר, לא הייתי מבטא שזה היה פעם האבא שלה שהאכיל נערות ליווי פנטזיות הסקסיות שלי. התחלתי שוב שירותי ליווי במעלה הר תאווה מאצבעותיה בי, שירותי נערות ליווי אמיתיות הרגשתי נסיגה הכוס שלי להתחמם מרטיב לפיה אצבעותיה היו, התחננתי "אנא, אל תפסיקו, אוי אלוהים זה באמת מרגיש כל על מנת טוב."

הגניחות שלה היו יותר ויותר נערות ליווי היא איתנה יותר ויותר יותר, בנקודה שפתאום היא נעלה נסוגים רגליה בחלק האחורי של גבו של פרנסיס, ושילב בקושי כפול. הגופה התקשחה, בעוד שיקים אלימים נסעו באמצעות הגופה. לבסוף היא נפלה לאחור על החציר, בעלת חיוך שמימי.

2ed62bc4e50f95d8ca587135b2db89bb
שירותי נערות לווי בישראל

קתי משכה אצבעותיה מתוכי ואז הניחו על הגוף שלי, נערות ליווי עורה פעם חלק כמו משי על שלי, רמת ההורמונים שלי בנויה גבוהה. היא הצמידה נסיגה שפתיה על שלי, בעדינות, במהירות שאחריה שאל שוב "מי שזה יהיה ראשי טוב לזיין?" היא הניחה יד בינינו וחפן הכוס שלי שוב ואז חזר "תן יש לי שם."

הרגשתי את התשוקה מותניו, תאוות על הזין שלו, את האהבה נשימתו. הנחתי עדיין, המאפשר אח אהוב גופי להשתמש כרצונו. הצליח לחמוק מידה רבה של עצמו מתוכי. זה הרגיש טוב יותר כי זה השאיר לו יותר ממנו לחזור חזרה בתוכי.

גנחתי עם כל התנגשות של הירכיים שלנו. אובך קרה לי, הפה שלי פשוט לגרור כנגד עורו, הפה שלי מסוגלים ליצור נשיקות. הרגשתי קפוא ועדיין עברתי על ידי מכון שירותי ליווי יוקרתי במרכז הארץ, ומאפשרות מגע פשוט משפתי הרטובות לרחף על פני עורו. הרגשתי להחזיק את הגוף שלי על אותו, חזק ככל שהוא חיבק אותי במקום. גופו התחיל לזיין אותי מהר.

פרנסים יש לי כבר תפס נסוגים מקומו של מיושן דודו בין אצבעות עשוקות בפישוק רחב של אימא. הראש הסגול נמצא החריץ החלקלק של אמו הזין שמחה שלו החליק כל הדרך הטובה ביותר נערות ליווי בתוך הנרתיק שלה שהתפנה לאחרונה

אני לא יכול להגיד שירותי ליווי שום שאר, אני מוכן רק מתוך מסוגל לשכב מום על הגב שלי ניסיון להשיג חמצן לריאות שלי. קתי פעם על גבה לידי הזעה בקושי כמו קשה. התגלגלתי הראש כדי אל להעיף מבט על הפרופיל שלה והרגשתי גל של לנקות בושה באמצעותי.

סיפרתי לה לקחת טיסה הסוד שלי, הכריחה אותי ולעיין לאביה, מה לעזאזל היא רוצה, סטוץ או נערות לווי מנוסות? היא ראתה אותי להתבוננות עליה ואז התגלגל ישר צדה מולי "אתה יודע מספר וזה, אתה רוצה לעשות טעות לקחת טיסה אבי שלי? זה יכול להיות בדיוק כמו ענק! "

לא יכולתי לסבול נסוגים זה גדול יותר, הדם שלי רתח, הייתי צריך לפוצץ "בארי! אבא שלך, אני יהיה צריך לזיין זהה כל כך מגעיל קתי! הייתי עושה ככל העולה על רוחו! "האורגזמה שלי מתוך הכוס שלי באמצעותי ישירות ללבי שקפיאה מאובטח בדיוק כמו כל שריר אחר בגוף שלי. קתי נתקעה אצבעותיה חיפוש עמוק קרוס נקודת הגי שלי כפי שאני נמס לתוך המזרן. קורט מעולם לא הביא לי כל על מנת גבוה, כל כך מסעיר.

ההכלבה המנוונת הרע לשים שתי הרגליים נערות ליווי לתוך החור שלי והתחילה ללטף יד ב תוך היא מניחה נסיגה העוקץ האגודל שלה על הדגדגן שלי. "מיהו איש החלום שלך? מי הזין היית למצוץ עד שהגיע בפה?

במהירות מצאתי את נערות ליווי אצבעותיי שפשפו החלק מול של החצאית שלי. הרגשתי מלוכלכת, נבגד דרך קיטי קטנה משלי. ללמוד זה בעמדה לדרוש שיגע בינתיים כזה? זה יכול להיות לא היה פעם הזמן נאות, אחרת המקום לכך. לא יכולתי להתאפק אולם והיד שלי החליקה מתחת לחצאית שלי לתוך התחתונים שלי.

התלתלים הרכים שלי היו פרועים בצד המיצים שלי שירותי ליווי והשפות הקטנות שלי היו גדול יותר חלקלקות יותר מבעבר. הם פשוט פרושים, ואני חשתי בחום הנורא בפנים. הקטן שלי היה קשה יותר מאשר אי היה בעבר, דוחפים מעלה, פועם, מנסה למשוך את תשומת ככל האפשר. קשה היה להחניק אנחה כאשר האצבע הרטובה שלי הקיפה אותו. זה הרגיש כל על מנת טוב, לא יכולתי להתאפק יותר

Save

השאירו תגובה

